tirsdag 15. februar 2011

Et innlegg til..

Jeg og mini har i anledning nattens snøvær vært ute med akebrett i parken. Det var poppis hos mini :) På vei til parken gikk hun dessverre på trynet (bokstavlig talt) og fikk skrubbsår på nesen, saltslaps i håret og et lite skrap i panna.




Fysj og fy. Heldigvis ble humøret raskt bra igjen, og etter litt aking, fugle og hundetitting, så var alt bra igjen :)

Har jo vist frem de fine stolene jeg har kjøpt på facebook, men her er de igjen:






Kjøpte seks av dem. Har tenkt å kjøpe saueskinn å legge på, sånn at de ikke blir iskalde å sitte på. Dessuten ser jo det fint ut.



Leter etter to stoler til for å ha på endene av spisebordet, men er litt usikker på hva vi skal ha der.
Angående bord, så er jeg også usikker. Har litt lyst til å kjøpe et brukt bord og pusse og male eller lakke det i en lys farge. Har ikke bestemt meg der heller, gitt.

Vel, der var dagens innlegg.

3 kommentarer:

  1. Kjempefine stoler. Laget i rustfritt stål?

    SvarSlett
  2. De stolene er to die for. Ang bord kjøp et tremateriale som gråner over tid. Det er kjempefint til stål.

    SvarSlett
  3. Jonis: De er av rustfritt stål, ja :) Veldig fine!
    Janne: Er så usikker på om jeg vil ha trebord eller om jeg vil male et bord.. Vanskelig!

    SvarSlett