mandag 13. februar 2012

Det går litt tid mellom hver gang...

Kanskje tid for en liten oppdatering, og muligens blir det endring av tema for bloggen.. Sitter nemlig her med en temmelig stor mage nå. Vi skal ha en liten en til med forventet ankomst om ca fem uker. Det blir stas! Gleder meg masse til å få baby igjen!¨Den kommende storesøsteren gleder seg også. Hun har også baby i magen, så her blir det nok liv ;)

Huset står og vi er veldig fornøyd med kjøpet. Litt arbeid her og der står igjen, men sånn er det vel med et hus, at det alltid vil være noe å gjøre. Som gravid har jeg bare tatt pause fra hele oppussingen... Var kvalm de første 20 ukene, så ble kvalmen avløst av bekkenløsning som er en smule hemmende ifht aktiviteter av type oppussing og sånt.. Litt irriterende, og nå er jeg utrolig lei av å ikke kunne gå! Gleder eg utrolig mye til å kunne være litt i aktivitet etter fødselen. Det skal bli herlig :) Trilleturer i vårsol blir bra :)

Har to uker igjen på jobb før permisjonen begynner. Det blir litt trist å ikke jobbe på verdens beste jobb men, jeg skal bare ha permisjon 100% til november. Fra november til mai skal jeg og Knut dele 50/50.

Da er kanskje bloggingen igang igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar